Wellington

Ja just det ja, vi är kvar i Wellington. Vi skulle ha åkt med bussen kl 07.00 igår men ingen av oss vaknade av våra alarm. Alla hade två alarm var men det hjälpte inte. Jag vaknade och kände direkt att något var fel, kollade på klockan och den visade 8.35. Jag flög upp ur sängen och ringde genast Pernilla och Agnes och sprang till deras rum. Kan säga att gårdagen var en dag full av depression och mat. På kvällen tog vi tag i våra liv och gick en långpromenad. När vi gick där och tjötade för fullt fick vi syn på nödraketer. När vi kollade en extra gång för att försäkra oss på att vi såg rätt fick vi syn på en båt vid hamnen som verkade brinna. Vi frågade en man vad som hade hänt/händer och han svarade att kustbevakarna utförde en övning. Tack och lov!

Idag gick vi upp till en kyrka som såg så enorm och vacker ut men när vi kom in i kyrkan undrade vi vart vi hade hamnat. Var inte alls så fin. Efter det vandrade vi ner på stan och kollade lite smått, fick köpt mat. Förutom det har vi lagat mat och tänkt på mat.

Imorgon ska vi åka vidare. Ska gå och lägga mig vid 9 och tänker ställa 3 alarm för imorgon ska jag inte försova mig !

 

parlamenthuset

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback