23 feb

Hejsan ! Nu har vi även surfat, GUUD vad kul det var !!! Riktigt svårt men får testa snart igen. Vi hade 3 lärare på oss 6 tjejer och jag och Anna hade oturen att få den sämsta. Tror han blev lite grinig när jag och Anna inte var så duktiga.. haha aldrig bränt sönder mina ben så mycket som igår. Blev att man glömde bort att man var i solen för man var så fokuserad på att försöka ställa sig upp på brädan. vi har även kollat in shoppingen här i Kuta. Man märker hur desperata försäljarna är, kan få ned priset så fruktansvärt mycket. Har fått köpt mig ett par solglasögon för hela 23 kr. Ikväll är sista kvällen i Kuta innan vi förflyttar oss till Seminyak. Nu är det endast 3 nätter kvar med tjejerna. Kommer helt klart sakna dom. Sedan är det bara jag och Viktoria igen men är galet taggad på att komma tillbaka till Australien. Första stoppet där blir Brisban. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: vickis

King sög balle!

2012-04-20 @ 16:45:18
URL: http://halvarsviktoria.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback