8 februari

Hejsan ! Nu har vi INTERNET !! yeeey, så himla underbart ! Har hänt lite sen sist. Vi har äntligen fått spendera en dag på stranden, dock brände vi oss.. men underbart var det !
Sen deltog vi i ett crabrace och gissa vad ? Viktorias krabba vann och min kom tvåa !! Riktigt kul, viktoria fick en grymt snygg t-shirt och jag fick en keps.
Sedan har vi spanat in operahuset och vandrat runt i stan. Träffat Pernilla och Agnes lite mer också. Var med dom hela kvällen igår, dom fick visa runt lite. Slutade med att jag sov över och fick underbart goda scones till frukost. Nog med text. Här kommer en del bilder.











Måste säga att blue mountains var riktigt grymt. Vi hade väldigt tur, vi träffade två supertrevliga svenska killar på hostlet i Collaroy. De hade en bil och skulle köra till blue mountains och frågade om vi ville med. Vi hänkade och det blev väldigt billigt. Sparade en hel del påatt ta bilen dit själva!





Här ser man hur röd,bränd jag blev efter en dag i solen.

Hoppas det inte är allt för dåligt väder där hemma i Sverige. Här har vi regn och är inte så varmt som jag önskade. Det är mulet nästan varje dag.. Ska regna hela veckan men jag håller tummarna för sol. Vill kunna vara på stranden nu när vi bor vid Bondi. Händer inte det så är det förhoppningsvis bättre väder på Bali. GUUUD vad jag längtar till Bali!!!! Kommer bli så underbart att få träffa Henny, Anna, Alva och Louise.

Ha det så bra och ta hand om Uddevalla!

Puss och kram !

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback