Collaroy

Hejsan gott folk ! Nu har det hänt mycket sen sist. Vi lämnade pappa på flygplatsen och åkte mot Sydney. Första mellanlandningen var i London, där vi skulle vara i 9 timmar. Vi bestämde oss för att åka in till stan och kolla lite. Vi fick se Big ben och piccadilly circus, dock var det väldigt kallt ! Sen åkte vi tillbaka till flygplatsen och yrrade runt. heathrow är ingen liten flygplats... Sedan hoppade vi på flyget igen. Gick hur bra som helst. Det fanns massor av filmer och välja mellan. tycker lite synd om människorna bredvid mig som fick utsättas för mitt skratt, försökte hålla det inne men gick inte när jag kollade på den underbara filmen "crazy, stupid love". haha När vi väl var framme skulle vi hitta till collaroy, vi åkte en buss tillsammans med några riktigt trevliga män. Fick många bra tips och även ett erbjudande om fika imorrn. När vi väl kom in på rummet var det så otroligt skönt att få av ryggsäcken. den väger blyyyy, fattar inte vad jag har med mig .. kommer vara biff när jag kommer hem ! När vi kom in på rummet såg vi att vi delar med en annan kvinna, som är 43 år och luktar ganska mycket svett.. Vi tänkte kolla in stället och duktiga vi tog en springtur. erkänn hurtigt?! Synd bara att vädret är skrot !!! Regnar och är kallt.

Vi skulle egentligen haft 3 nätter här men nu blir det bara en. Bondi nästa ! Här kommer lite bilder.



eeeuugh det luktar kiss ! haha så skön bild !




reef point

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback