22/4

Igår stog det studera på schemat. Vi hittade allt snabbt och enkelt så blev en väldigt skön dag. Vi skulle hitta några hotell som ligger lite unanför Platanias, tog typ 1h. Efter det skulle vi gå två promenadsträckor, en på 5km och en på 7km. Den på 5km hade jag gått två gånger innan så då kunde vi bara gå utan att tänka på att läsa vägbeskrivningen. 7km rundan tog lite längre tid men den var riktigt mysig, kommer lätt gå den igen. 
 
Idag har vi studerat huvudstaden här på Kreta, Heraklion. Det är en väldigt fin stad, helt klart ! Vi strosade runt och åt på den reastaurang som vi rekomenderar. Det blev en väldigt lång dag med mycket bilåkande. Det tog ca 3h dit för då skulle vi leta upp ett hotell som låg en bit utanför huvudstaden och sen påvägen hem tog det kanske 2h. Sitter nu i sängen och funderar på vad jag ska göra imorgon då jag är LEDIG! WOOOP. Dock är typ ingen annan ledig så hoppas på fint väder så jag kan sola!
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback