KREEEEEETA

Heeej !

Mycket har hänt sen sist! Blue academy är över och jag har flyttat till Kreta. Vi har börjat studera ön och det är galet mycket man ska kunna. Jag bor i Agia Marina, ett turist ställe. Än så länge är det stängt överallt och väldigt lugnt. Lite kul att se hur det ser ut utan alla turister.

Än så länge har vi gått runt i stan och letat upp alla våra hotell, varit på föreläsningar, ätit middag tillsammans och varit på utflykt till Knossos. Imorgon ska vi studera Chaina och på söndag ska vi gå en jättefin vandring ! Längtar tills vi börjar arbeta och jag äntligen får ta på mig uniformen, men snart så!





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback