1/5

I söndags åkte jag och tre andra i mitt team till Agios Nikolaos och sov på hotell. Det var riktigt najs!! En av våra uppgifter under dessa två dagar var att hitta fler stopp som gäster kan göra påväg till Agios Nikolaos. Vi spanade lite olika ställen men bland annat en olivoljfarm och ett akvarium, helt klart något att rekomendera! 
 
I tisdags hade vi vårat första veckomöte med teamet och sedan på kvällen så var det Cretan night. Mötet tog sjukt mycket längre tid än vad som var tänkt så fick stressa som ett as för att hinna till Cretan night. När vi väl kom dit så fick vi gå runt i Botanical park, lika mysigt denna gång. Sen bjöds det på mat och show. Helt klart en bra kväll!
 
Igår gjorde jag min första dag på kontoret! Gick bra men gud vad långsam jag är! Inte nog med att jag frågar om allt.. Men det var riktigt kul så detta kommer bli en grym säsong. Efter jobbet var det KICK-OFF!!1 Såååååå jäkla kul !! Alla var uppdelade i lag, varje lag hade en musikgenre som tema. Jag var med i diskolaget. Vi började kick offen i Chania där vi hade en massa uppdrag att göra. En del av uppdragen var musiktävlingar på lite olika ställen, som tex så kan det låta. Andra uppdrag var tex att få en grekisk människa att sjunga your song. Såååå himla roligt!! Vi blev bjudna på mat av manegerna som hade grillat åt oss. Efter maten gick vi alla till en bar där alla skulle uppträda. Alla lag hade fått i uppgift att uppträda med en egen version av "your song". Även cheferna uppträde, dom var grease. Lätt det bästa !
 
Idag har jag varit ledig och har inte gjort ett skit! Eller har försökt hitta flygbiljetter hem på semestern i juni.. 
 
Imorrn blir det att studera igen. Vi ska studera Falassarna på förmiddagen och sedan ska vi åka på en utflykt, hellas bike. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback