Lake Mahinapua

Efter Westport åkte vi till Lake Mahinapua. Där bodde vi på ett hostel som drevs av en 94 år gammal man. Man fick en känsla av att man sov i ett skjul och vårat rummet var svinkallt och stank kattkiss. Men det blev en riktigt lyckad kväll där ändå ! När vi kom fram vandrade vi ner till sjön som var otroligt vacker ! Man blev helt lugn och jag hade velat sitta där betydligt mycket längre om jag kunde. Senare på kvällen fick vi en riktigt smarrig middag innan P-partyt började. Agnes var gravid(pregnant), Pernilla var en present och jag var en plastpåse.
Det blev en trevlig kväll och på morgonen efter åkte vi mot Franz Josef.

Men herregud nu var jag nära på att glömma nämna Pancake rocks. Påväg till Lake Mahinapua stannade vi och spanade in dr fräcka pancake rocks.

Pancake rocks




Lake Mahinapua



P-party



Puss och kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback