sydney

Tjoho! Idag är det sista kvällen i Sydney. Gick precis ifrån Pernilla och Agnes, hade en myskväll. Har hänt mycket sen sist. Jag fick köpt mina levisshorts !! Vi har vandrat runt, varit på manly Beach, kollat i affärer, träffat mer Uddevalla människor, varit på middag hos Pernilla och Agnes, gick ut med våra rumskamrater, gick över bron och mycket mer. Blir ett snabbt inlägg då jag sitter på mcdonalds. Haha ska lägga upp bilder så fort jag kan, har massa ! Hoppas ni haft en bra alla hjärtans dag gott folk. Dags att gå hem och sova för imorrn ska vi upp tidigt. Flyger till Bali imorrn på eftermiddagen och har mycket vi ska göra innan. Ha en bra dag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback