snart dags

Nu ligger jag i sängen och tänker på att nästa gång jag ligger här är 9 maj. Kan inte riktigt bestämma mig om vad jag tycker om det .. jag tänker 3 mån utan min säng, utan min trygghet, utan min tv och framförallt 3 mån utan mina smörgåsar :o haha samtidigt känner jag att 3 månader är ju ingenting, hur ska vi hinna med allt ?! Är riktigt nervös för morgondagen. Min längsta resa var med fotbollslaget när vi åkte minibuss till Tyskland. Då fick vi pauser och bensträckare när det var matstopp och färja. Nu ska jag sitta på ett flygplan i en evighet! Har laddat upp ordentligt med tidningar, böcker och musik så ska nog gå fint. Dags att försöka sova. Sov så sött gott folk ! Pöss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback