Surfers paradise

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Får läsa igenom dagboken så jag vet vad vi har gjort ! Ska vi se, sista dagen i Byron tog vi det bara lugnt och kollade in shoppingen i stan. Guuud vad det finns mycket snygga kläder här i Australien! Jag har lovat mig själv att jag inte ska handla innan Melbourne för då vet jag hur mycket pengar jag kan handla för. Dock måste jag nog köpa ett par nya långbyxor för annars kommer jag nog frysa i Nya Zeeland.

Efter Byron åkte vi till Surfers paradise. Här har vi inte gjort speciellt mycket. Vi har hängt på stranden, kollat in stan och tagit det lugnt. Har träffat sköna människor, såklart svenskar ! blir bara att prata svenska här.. Vi har lagt till ett till stopp på vår resa. Vi ska ta några nätter i Noosa efter paradise. Det ska vara ett lite mindre ställe som ska vara mysigt enligt vad vi har hört.

Har inte laggt in bilder från Surfers än så bjuder på lite bilder från när vi var på zoo i Brisbane.





så himla söta !

dessa ödlor var överallt!








Ser detta ut som samma djur?


Puss och kram!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback