2 maj

Idag har jag vandrat på Chapel Street som är en gata fylld av affärer och kaféer. Tänkte att jag skulle försöka shoppa något men det gick sådär. I min resebok står det ” Chapel Street, Melbournes mest fashionabla gata”, låter ju hur bra som helst. Gick där fram och tillbaka hela dagen och gissa hur mycket jag köpte. Jo INGENTING! Eller där ljuger jag, kom tillbaka med en grapefrukt.  Har under min resa hittat massa saker jag vill köpa men har alltid tänkt att jag ska spara mig till Melbourne så jag vet hur mycket pengar jag har kvar. Nu när jag väl är här och kan shoppa hittar jag inget, varför är det alltid så?

Chapel Street


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback