dålig uppdatering

förlåt för dålig uppdatering! Sen jag skrev här sist har jag studerat och studerat.. i torsdags var jag i Rethymnon. Gick runt och kikade och letade upp alla hotell och restauranger vi rekomenderar. I fredags så åkte vi till Botanical park. Det är en jättestor trädgård kan man säga med en massa olika växter. Allt ifrån fruktträd till kryddor. Riktigt vackert! Det finns en restaurang där med en helt otrolig utsikt!! Självklart stannade vi kvar efter promenaden och åt. Vi blev bjudna på lite olika små rätter. Allt var jättegott. När vi hade ätit upp kom en av servitörerna fram och berättade om rätterna vi hade smakat på. Det visade sig att vi suttit och ätit grisblod.. 
 
På eftermiddagen så åkte jag till kontoret och fick en genomgång av min manager. Allt känns mycket klarare nu men väldigt nervöst! 
 
Idag stod det carstudy på schemat. Vi åkte till Matala och Feistos. Matala är en liten hipppieby kan man säga. Det var målningar på asfalten och en massa mysiga resauranger. Bilder kommer! Feistos kan man kalla mini Knossos.
 
"Faistos var en stad i det förantika Grekland, belägen på Kreta, 62 kilometer söder om huvudstaden Heraklion. Det var den andra största staden under den äldre palatiala tiden i den minoiska kulturen och är byggt på en kulle, beläget 100 meter över havet, i den grönskande dalen Messara. Stora delar av palatset revs då man byggde upp Knossos runt 1700 f.Kr."
 
Kom nyss hem från en mysig middag. Vi gick till en supermysig resauragen här, Nymfi. Lätt en favorit! Om någon från min familj kommer hit så har jag ingen aning om hur jag ska hinna visa allt jag vill visa på en vecka.. haha Finns så himla mycket att se och göra.
 
Har fått schemat för nästa vecka. Kommer bli en grym vecka! Kommer göra mitt första arbetspass på kontoret, nervöst! Samaria öppnas äntligen!!  Det är en vandring på typ 17km som ska vara otroligt vacker, längtar! Ska även på två andra utflykter, hellas bike och Cretan night. Hellas bike är en cykelutflykt och på Cretan night åker vi till restaurangen i Botanical Park och äter middag och ser på en show. Kommer bli grymt! Imorgon åker jag och tre andra på mitt team på en biltrip. Vi ska åka till Agios Nikoalos, östra Kreta. Vi ska studera staden och sen så ska vi stanna kvar där och bo på hotell. Ska bli najs!!
 
Dags att sova! Ska försöka hinna lägga upp bilder imorrn innan vi åker.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback