Queenstown

Vi befinner oss just nu i Queenstown. När vi kom fram hit i söndags tog vi farväl att gänget från bussen. Vi åt mat och spanade in stan. På natten vaknade jag av att jag mådde riktigt dåligt. Hela gårdagen spenderade jag i sängen. Inte kul att vara sjuk men jag tackar gud att det var här det hände! Idag däremot har det hänt grejor. Idag hoppade jag Bungy jump !! Hela 134 m och det var så himla underbart ! Jag var bra med nervös men när jag väl föll och hade lämnat plattformen var det helt UNDERBART !!!!!!!!!!!!
Nu blir det att smaka på "furgburger" som alla pratar om här. Ska tydligen vara en gigantisk hamburgare som är fantastiskt god.





HELT UNDERBART!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback